29 januari 2008

Eén jaar


29 januari 2007 – 29 januari 2008

Het jaar dat we elkaar leerden kennen
Het jaar dat mijn beentjes sneller gingen lopen
Het jaar waarin mijn streken duidelijker en mijn willetje sterker werd
Het jaar waarin ik de kracht van charmeren ontdekte
Het jaar dat zus – brus werd
Het jaar waarin mama en papa zagen dat het goed is,

omdat ik kan groeien en stoeien in zoveel zorg en liefde

Tom Haegeman
en familie
1 jaar geleden zette Tom zjn eerste stapjes in het semi-internaat dvc heilig hart en de daaraan verbonden school BO Ter Leie.
Dit kaartje mét tekst van mama als dank aan iedereen voor de professionele zorg voor Tom.

2 reacties:

Op 5/2/08 16:05 , Anonymous Anoniem zei...

Het is een heel mooie kaartfoto!
Proficiat, Vera, dat is mooi gedaan.
En, ja, Tom is na één jaar al veel veranderd!Elke keer als we hem zien , ontdekken we dat hij weer iets kan.Tom, je bent een lieve deugniet.Wanneer kom je het konijn nog eens aaien?
Liefs van Els Jan Amber Arthur

 
Op 6/2/08 20:01 , Blogger Toms dagboek zei...

Dank voor jullie reactie!
De eerste, het is je gelukt, Els!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage