14 september 2007

Klas

Uit het heen-en-weerschriftje:

Tom is echt heel flink in de klas. De groepsactiviteiten volgt hij heel goed, ook veel plezier bij het poppenspel (met grote handpop en speeltjes vb. bal gooien naar elkaar, toren blokken omver gooien).
Motorisch gezien is Tom steviger geworden.
Het is fijn hem eten te geven en te verzorgen. Nadien flink stappen naar de slaapkamer. (op de trap, jawel alternerend: afwisselend 1 voet per trap)
En dan in zijn bedje: Tom zoekt zijn knuffeltje en is blij voor het middagdutje.
Verder valt het me ook op dat Tom al naar me toe komt als ik hem roep om vb. in de kring te gaan zitten, terug naar de klas te gaan na de speeltijd. Ik roep dan zijn naam en toon mijn arm als uitnodigend gebaar "kom maar naar mij".

P.S.: Vandaag na de Sherborne-activiteit is Tom zelf om zijn schoentjes gegaan om ze terug aan te doen.
Tom stond recht, ik vroeg waar zijn jouw schoentjes? Hij stapte in de richting, keek ernaar en nam dan 1 schoentje vast.
En dan een hele grote glimlach!
Goed hé!

Toch heerlijk om lezen, niet?

1 reacties:

Op 22/9/07 15:59 , Anonymous Anoniem zei...

Inderdaad, heerlijk om lezen is dat! Ik krijg er zelf de kriebels van in mijn buik... Leuk dat Tom het zo goed stelt in zijn klas. Hij voelt er zich prima dat druipt er gewoon vanaf! Doe zo voort Tom!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage